2015. szeptember 13., vasárnap

1. Fejezet - Diszkréció

xxx

Az izzadt tömegen át próbálok meg eljutni Elliehez. A rövid idő alatt míg én erre a seggfejre pocsékoltam az időmet, ő jól berúgott. Mint mindig. Nevetve megyek vissza az asztalunkhoz, s rávetem magam az egyik pohárra. Ledöntöm a tartalmát a torkomon, és megpróbálok ellazulni. Tequila. Ez kell ide.
- Nos mi történt? - Kérdezi vigyorogva Ellie. - Hol az a srác?
- Holnap mindent elmesélek. - Ígérem neki.
Érdekes milyen egyszerűen beleegyezik. - Na jó, hát akkor igyunk! Hosszú még az éjszaka! - Kurjantja, majd rendel még egy kört...

xxx

Hangosan nyögve kelek fel. A fejem iszonyatosan hasogat, az önbecsülésem pedig valahol félúton elhagytam. Ajkaim szárazan tapadnak össze, testem tagjai elvannak gémberedve. Csak elképzelni tudom Ellie mit érezhet a másik szobában. Sóhajtva felülök, majd a telefonomon megnézem az időt.
Elkerekedő szemmel nézem meg újra. Ó te jó ég! El fogok késni. Gyorsan felugrok, felöltözöm és megfésülködöm. A hajamba két oldalra teszek egy-egy csatot hiszen mindig a szemembe lóg mikor dolgozom. Majd egészen a buszmegállóig szaladok.
Az ablakon kinézve elgondolkodom. Az életem átlagos része folytatódik. Mint minden évben. Semmi változás, semmi újdonság. Nem azért mondom, mert nem szeretem mondjuk a munkámat. Mert hát szeretem. A helyi galériában dolgozom. A kiállítások előtt előpakolom a dolgokat, én helyezem ki a festők és művészek műveit. Majd a kiállítás végén én pakolok el. Másoknak ez unalmasnak és bénának tűnhet, de nekem nem az. Imádok rajzolni, ezért természetes az, hogy a művészet is érdekel. Itt pedig egész nap festmények és műalkotások közt lehetek. Kell ennél több?
Szóval nem erre célzok. Hanem arra, hogy évek óta minden napom ugyanolyan. Dolgozni megyek reggel, hazajövök, alszom Szabadnapos vagyok, Ellie elrángat valahova, alszom, következő nap másnaposan megyek dolgozni.

- Randi után hazavittem és megdugtam a kanapén. Nem volt valami felemelő érzés. Mármint úgy értem kielégített meg minden, de nagyon idegesített a csaj. Sikítozott, és reggel sem értette meg, hogy nekünk ennyi volt. - Húz ki egy rekedtes hang a gondolataim közül. Ó. Te. Jó. Ég. Hát erre mennyi esély van? Ezt a hangot tegnap óta bárhol felismerni. A francba már!

- Ugyan már, Harry. Lehetnél kicsit elnézőbb. Amúgy is, a nők rohadtul nyűgösek szex után. Te tudhatnád a legjobban, aki már éve óta csinálja. - Nevet egy lány vele együtt.

- Kösz, Maia. Pont erre vágytam ma is. - Viccelődik Harry.

S ekkor megáll a busz. Mielőtt a lány leszállna észrevétlenül végigmérem. Sötét rövid szoknya van rajta, a szeme sötét szemceruzával van kihúzva, vörös haja laza kontyba van fogva. Csinos.
Miután újra elindul a busz újra az elsuhanó tájat kezdem fürkészni. Csak ne vegyen észre. Csak ne jöjjön ide...
Ekkor egy kéz érinti meg a vállamat. Oldalra nézek, s meglátom a vakítóan zöld szempárt.
- Gwen. - Mosolyog csábítóan, majd leül a mellettem lévő helyre.
- Harry.
- Mindent hallottál igaz? - Vigyorog rám kajánul.
Csak ne nézz lejjebb. Ne nézz lejjebb. Ismétlem magamban mint egy mantrát.
- Túl sokat. - Mondom neki.
Rajta is a szokásosnak tűnő fekete nadrágja és cipője van és egy sötétszürke felső. A pólója izmos karjára és mellkasára tapad. Engem pedig elönt a forróság. Krisztusom!
- Tetszenek a pillangós csatjaid. Nagyon kifejezőek. - Mosolyog rám kedvesen.
Aha persze. Magamban azt kívánom bárcsak ma nem tettem volna csatokat a hajamba. Nem azért, mert én nem szeretem őket. Csupán nem akarok senkinek alkalmat hagyni arra, hogy piszkáljon miattuk.
- Mit akarsz tőlem? - Kérdezem unottan.
- Csak megpróbálok kedves lenni. - Feleli.
- Nem igazán sikerül.
Kínosan elneveti magát, majd mélyen a szemembe néz. Merészen tartom a szemkontaktust.
- Nos... uhmm. Holnap lesz egy buli a parton este. Ha van kedved gyere el a barátnőddel. A szőkével.
Meglepetten nézek rá. - Hmm. Azt hittem nem vagyok az eseted.
Végszóra megáll a busz, Harry pedig kajánul elvigyorodik. - Nem is. - Válaszol s leszáll a buszról.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jo hamar kovit *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó hamar kövit így tovább *-*
    Harry ahw ^-^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó hamar kövit *-*
    Harry ahw ^-^

    VálaszTörlés
  4. Siess!!!!!!
    Nagyon szeretem mar most.
    Kevés olyan blog van ami jo,szoval kérlek folytasd !!

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz következő rész? Olyan régóta nem kapunk új részt :( Mondjuk megértelek mert biztos elfoglalt vagy meg neked is meg van a saját életed emellett ott a tanulás is. Szóval amikor tudod majd hozod a részt. Puszi :*

    VálaszTörlés